Wednesday 1 September 2010

Sala,m Lebaran

Selamat hari raya Aidilfitri, maaf zahir batin andai terkasar bahasa tersilap tulis ke...heheee...esok dah balik kampung...jemputlah datang beraya nanti ye kawan2...haa, sebelum terlupa jgn lupa mencari malam lailatul qadar pulak...tahun ni kalau menurut perkiraan imam ghazali jatuh pada 29 ramadhan...saya sekadar mengingatkan semoga kalau saya terlepas peluang akan ada orang yang sudi berdoa untuk saya, malam yang lebih baik dari seribu bulan tu nanti...jangan lupa jugak solat sunat lailatul qadar 4 rakaat...tolong doakan sekali kebebasan bumi palestin...percayalah, doa itu senjata orang mukmin!

2 comments:

  1. waa dah tukaq tmplate..
    slmt hr ry too..
    bwk kuih ry x??
    nk mkn.. hehehe

    ReplyDelete
  2. hehee..wahe y buat, hrpkn aku...malas...aku xbwk kuih, bwk buah jew...

    ReplyDelete